شاهدوا ابنة ريهام حجّاج التي تُخفيها


blog post


يبدو أنّ الصورة التي نشرتها ريهام حجّاج مع زوجها السابق المصور اللبناني ميكي، أثارت جدلاً واسعاً عبر مواقع التواصل الاجتماعي، حتى بدأ البعض يبحث عن صور تجمعه بريهام حجّاج، وتبيّن أنّ ريهام تزوّجت من "ميكي" وأنجبت منه طفلة تدعى جنى.

 

ثم انتشرت صورة تجمع ريهام حجّاج وابنتها جنى عبر مواقع التواصل الاجتماعي، من زوجها السابق ميكي، واندهش متابعو ريهام حجّاج من إخفاء ابنتها، حيث إنّ نسبة كبيرة لم تعلم أنّ لريهام ابنة من الأساس.

وكانت ريهام قد أعادت نشر صورة من حفل زفافها السابق عبر حسابها الشخصي على "انستقرام"، وكتبت: "الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلّع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على إنّها شيء ممكن يضايقني أحب أقولهم إطلاقاً.. كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مُطلَّق أصلاً إن دلت على شيء فتدل على مرض النفوس (ونصيحة للستات الفاضية.. مفيش راجل بيتسرق)، الناس بتتجوز وتطلق عادي وكل شيء قسمة ونصيب وربنا اللي بيبقى كاتب ومقدّر".

 

واستكملت: "بلاش تفاهة ولو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة حايلاقي شكله اختلف عادي!! (خاصة صور الأفراح اللي فيها 3 كيلو ماكياج) ده رسمة الحواجب بتفرق.. المهم الجوهر، وأنا مفيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها، واللي حاصل ده لا شيء غير تفاهة وحقد عشان ده جواز.. اللي الناس بتباركلي عليه.. لا خبر بقضية قتل ولا فضيحة مخلة للآداب!! كفاية هري وصحافة صفرا".

 
واختتمت قائلة: «طبعاً الكلام ده للمرضى النفسيين أما كل الناس الطبيعية اللي باركتلي وفرحتلي ومارفتش أرد عليهم من كترهم.. بشكرهم وبقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم يوم ١٠ فبراير على "سي بي سي" إن شاء الله».
  • شاركي هذا الخبر



المزيد من المنشورات